piątek, 17 czerwca 2016

Nawilżający szampon do włosów Vianek - Sylveco


VIANEK to polska marka kosmetyków naturalnych. 
Produkty nie są testowane na zwierzętach, nie stosuje też żadnych substancji pochodzących z martwych zwierząt. Zioła wykorzystywane do produkcji, pochodzą z upraw ekologicznych, z terenów czystego Podlasia.

Nawilżający szampon Vianek do włosów suchych i normalnych firma Sylveco







Moje włosy:
Końcówki mają tendencje do przesuszania się - lekko napuszone od ramion w dół. 

Oczekiwania wobec szamponu:
Przede wszystkim delikatne mycie bez podrażnień czy przesuszeń a jednocześnie bez obciążenia. Unikam agresywnych składników myjących. 

Do zakupu zachęcił mnie delikatny skład oraz substancje nawilżające i ochronne.
Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Glycerin, Taraxacum Officinale Root Extract, Panthenol, Glyceryl Laurate, Triticum Vulgare Germ Oil, Hydrolyzed Oats, Lactic Acid, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Glyceryl Oleate, Parfum, Sodium Benzoate.


pojemność 300 ml

Termin ważności: 12 miesięcy od daty produkcji, 3 miesiące od momentu otwarcia.


cena 20,99 dostępne na stronie Vianek http://vianek.pl/produkt/nawilzajacy-szampon-do-wlosow/ lub w wielu drogeriach internetowych.


Konsystencja szamponu jest dość gęsta co pozytywnie wpływa na jego wydajność.
Szamponu używałam na rożne sposoby:
  • podczas kuracji olejowania włosów,
  • z odżywka Timotei Precious po myciu (wygładzanie)
  • odżywka Sylveco wygładzająca 
  • sporadycznie samodzielnie
  • metoda OMO.


W każdym przypadku włosy i skalp były dobrze umyte, zaś końcówki w lepszym stanie. Nie doznałam też żadnych podrażnień skóry głowy. Jest to szampon nawilżający  do włosów suchych i normalnych i w związku z tym obawiałam się, że po kilku myciach włosy będą wymagały częstszego mycia. nic takiego jednak się nie stało. Nie zauważyłam szybszego przetłuszczania się czy obciążenia. Wręcz przeciwnie: z 3 razy w tygodniu przeszłam na 2 razy. Fryzura nabrała też większej objętości na dłużej. Włosy są miękkie i delikatne i zgodnie z obietnicą producenta - nawilżone.
W mojej opinii ocena  bardzo dobra. Myślę, że mogę spokojnie wrócić do tego szamponu w przyszłości, lecz póki co chcę przetestować inne produkty ze zwykłej, ludzkiej ciekawości.


Szampon wystarczył mi dokładnie na 3 miesiące - czyli tyle, ile wynosi jego termin ważności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz