poniedziałek, 15 maja 2017

kosmetyki samorobione czyli e-naturalne

Sklep e-naturalne posiada bogatą ofertę półproduktów kosmetycznych oraz gotowych kosmetyków. Znajdziemy tu zarówno produkty pielęgnacyjne jak również makijażowe. Szeroki asortyment masek, glinek, peelingów, hydrolatów, pojedynczych składników kosmetycznych, a ponadto akcesoria i sprzęt laboratoryjny. Wiele produktów można zamówić w kilku rożnych pojemnościach. Kosmetyki powstałe z półproduktów są bardziej świeże i nie zawierają zbędnych polepszaczy.  Do tej pory zamawiałam półprodukty ze strony Biochemii Urody. Jedak postanowiłam spróbować z firmą e-naturalne. Są to moje drugie zakupy z w/w sklepu.

Nowości w kosmetyczce marki e-naturalne.
  1. olejek myjący migdałowy
  2. puder z baobabem
  3. maska algowa peel-off z acerolą i witaminą C
  4. marokańska glinka ghassoul
  5. olej tamanu
  6. tonik z glukonolaktonem

 olejek myjący migdał


Lubię olejki do mycia twarzy. Zużyłam ostatnio owy kosmetyk i przypadł mi do gustu, klik więc zamówiłam ponownie. Do kupienia tutaj.


 puder z liśćmi  baobabu


Jest to zestaw do wykonania pudru mineralnego, średnio kryjący, matujący. Daje on efekt jedwabistego wykończenia makijażu, niweluje nadmiar wydzielanego sebum oraz zmniejsza widoczność naczynek i zaczerwienień. Puder posiada filtry UV. Zalecany do pielęgnacji skóry tłustej, normalnej, mieszanej, delikatnej, a w szczególności naczynkowej. Zestaw zawiera piękne pudełko z sitkiem, poszczególne składniki, 2 woreczki strunowe do mieszania komponentów, szpatułkę i pipetkę.
W prawdzie mam cerę  mieszaną, nie naczynkową, lecz chciałam spróbować działanie pudru na mojej twarzy. Ciekawa jestem a zarazem nieco obawiam się odcienia.
Dostępny tutaj    


maska algowa peel-off z acerolą i witaminą C



Jest to maska, którą należy zmieszać z wodą przed użyciem. Ma ona za zadanie hamować i redukować efekty starzenia się skóry ze względu na zawartość  aceroli, bogatej w witaminę C, jak również spiruliny bogatej w wit A. Ponadto rozjaśniania przebarwienia, tonizuje i uelastycznia skórę. Maska nie jest zestawem z osobnymi składnikami. Do jej wykonania wystarczy tuż przed użyciem dodać wody.
Dostępna tutaj



Glinka Ghassou - wulkaniczna


Glinka Ghassoul, czyli wulkaniczna, to kosmetyk do pielęgnacji ciała i włosów.  Jest odpowiednia do każdego typu cery. Może być używana jako mydło, szampon, maseczka na twarz i ciało. Dodatkowo ujędrnia skórę oraz działa łagodząco na stany zapalne. Glinka posiada bardzo delikatne właściwości oczyszczające, pochłaniające zanieczyszczenia, tłuszcz, sebum. Do zastosowania wystarczy dodać wody tuz przed użyciem.
Dostępna tutaj 


olej tamanu



To mój duży ulubieniec. Pisałam o nim wcześniej.
Zalecany jako środek  przeciwzapalny,  gojący i łagodzący zaczerwienienia, podrażnienia, ból i swędzenie w przypadku ran i uszkodzeń skóry, stanów zapalnych skóry. Dostępny tutaj: klik


Łagodny tonik z glukonolaktonem


Potrzebowałam kwasów na lato. Tonik ma właściwości łagodzących, odżywczych oraz ujędrniających. Polecany w szczególności dla skóry wrażliwej, suchej i trądzikowej. Dodatkowo reguluje wydzielanie sebum oraz działa delikatnie peelingująco, bez odczuwalnego łuszczenia się naskórka. Usuwa zrogowaciałe komórki czyniąc skórę wygładzoną, rozjaśnioną, jednocześnie poprawiając jej strukturę i koloryt. Kosmetyk posiada w składzie: Glukonolakton, witamina B3, witamina E, witamina C, witamina B5, witamina B6, Ekstrakt z aloesu, Kolagen.
Zestaw zawiera wszystkie składniki, butelkę, pipetkę, naklejkę. Jednak oddzielnie należy zakupić wodę destylowaną lub hydrolat.
Do kupienia tutaj: klik

6 komentarzy:

  1. Właśnie szukałam czegoś naturalnego do mycia twarzy i dobrze, że tu trafiłam, bo długo nie mogłam nic znaleźć, a ten olejek ze słodkich migdałów mnie na prawdę zainteresował. Pozdrawiam.
    http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Olej tamanu bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również lubię kosmetyki naturalne choć mało ich u mnie ale coraz więcej osób je sobie ceni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś ten tonik z glukonolaktonem, a olej tamanu jest niezastąpiony - u nas akurat dobrze się sprawdzał nie tylko na moje zmiany na twarzy, ale też na podrażnienia odpieluszkowe u moich dziewczyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki domowej roboty i zawsze staram się próbować jakiego nowego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń