wtorek, 6 czerwca 2017

denko kosmetyczne

Kosmetyki zużyte w ostatnim czasie:

  • delikatny żel do ciała - Sylveco,
  • oliwka pielęgnacyjna - Hipp,
  • hydrofilny olejek myjący migdał -  e-naturalne,
  • olejowy ekstrakt z aloesu 20% - e-naturalne,
  • olej kokosowy - Biochemia Urody,
  • serum Renew z retinolem - Biochemia Urody.





delikatny żel do ciała - Sylveco






Jestem z niego bardzo zadowolona. delikatnie i skutecznie myje ciało. Przyjemnie pachnie - miętą. Wydajny. cena ok. 20 zł



oliwka pielęgnacyjna - Hipp






Używam jej po goleniu nóg na mokrą skórę. Świetna sprawa. To mój ulubieniec. Ładnie pachnie,  jest wydajna, nie podrażnia, nie lepi się, szybko się wchłania. Polecam 



hydrofilny olejek myjący migdał -  e-naturalne





Kolejne opakowanie tego olejku - mój ulubieniec. Delikatnie i skutecznie oczyszcza twarz. Nic dodać, nic ując. Spełnia moje oczekiwania w 100 %. polecam. Koszt ok 13 zł na stronie e-naturalne.



olejowy ekstrakt z aloesu 20% - e-naturalne





Dostałam gratis przy zamówieniu na e-naturale. Zdecydowanie nawilża. Olejek przeznaczony do cery suchej i wrażliwej. Pomimo cery mieszanej, stosowałam go na twarz i w okolice oczu. Produkt wydajny. Dostępny na e-naturalne



olej kokosowy - Biochemia Urody


Stosowałam na ciało i włosy. Szybko się wchłaniał w skórę, lecz uważam, ze lepiej stosować ten produkt na noc. Sprawdził mi się do sporadycznego rozpuszczania makijażu. Jeśli chodzi o włosy, w bardzo minimalnej ilości używałam po myciu na końce. Olej kokosowy ma wiele zastosowań.


serum Renew z retinolem - Biochemia Urody




Serum z 2% retinolem.  Stosowałam celem uzupełnienia tego składnika w skórze. Dostępny tutaj.


8 komentarzy:

  1. Aloes uwielbiam dodawać do masek do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby można było zrobić tak ujęcie, żeby wielkość produktu nie biła po oczach, oglądałoby się przyjemniej :) Taka drobna, techniczna uwaga do rozważenia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za uwagę. Masz racje... coś z tymi fotkami jest nie tak. Jestem zbyt mało doświadczona w tym fachu. Postaram się poprawić.

      Usuń
  3. Szkoda, że nie napisałaś więcej o tych kosmetykach :) Olwika HIPP jest naprawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oliwkę Hipp miałam, jest bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnego z tych produktów nie stosowałam, ale oliwka Hipp jest popularna :)

    OdpowiedzUsuń